24 Ekim 2010 Pazar

Mim lenmişmiyiz nee!

   Heey blokcum sevgili büşra tarafından mimlenmişiz.Beğendiğimiz herhangi bir mim i seçip cevap yazmamızı istemiş ee bizde bu hoş ricayı reddetmeyip yazalım öyleyse:)

Düşünün, hayatta istediğiniz herşeyi elde etmişsiniz. Maddi olarak durumunuz iyi. Etrafınız, sizden övgüyle bahseden insanlarla dolu. Akşam yastığa başınızı koyduğunuzda vicdanınızı rahatsız eden birşey yok.Fakaat, bu kadar bolluğun içinde sanki birşey eksik.Hayatınız anlamlandıracağınız, uğruna savaşacağınız hiçbirşey kalmamış, zaten elde edebildiğiniz herşeyi elde etmişsiniz. Ama manevi olarak ruhunuzda büyüyen koca bir delik var ve bu sizi huzursuz ediyor.

Herşeyi bırakıp, eksik olan şeyi aramak için yollara düşer miydiniz?
Bir otobüse atlayıp uzaklaşır mıydınız içinde bulunduğunuz hayatın?
Belki de eksik olan şey yakınınızda, fakat siz onu bir türlü bulamıyorsunuz.

 
 Siz n'apardınız?

İnsan istediği herşeye ulaşırken kendinden uzaklaşır belkide.Ben de kendime dönerdim .onun içinde çocukların olduğu bi yere giderdim.Hani en sorulmayan soruları sorup pat diye gerçekleri söylerler ya.Gözden kaçırdıklarımızı en iyi onlar görür.Yani eksiklerin tamamlanmasına bi çocukla sohbet birebirdir derim  ben:)









1 yorum:

Ezgi* dedi ki...

Çok fena mimlerim !