19 Aralık 2010 Pazar

........Çirkinleşememek.....

Bazen çok sıkılıyorum cici kız olmaktan.Herkeze herşeyin hesabını vermekten.

Biriyle konuşmak istemediğimde konuşmamak istyorum mesela.Neden açmadın telefonunu diye sorgulanmak istemiyorum..Bir yere gitmek istemiyorsam gitmemek istyorum sonra.
Aa hep böyle yapıyorsun oyunbozasın bilmem nesin.... gibi emirvakilere maruz kalmak istemiyorum.

Günün her saatini kafama göre kullanmak istiyorum.Bir ofise kapanıp, sekizbuçuktan altıya mıhlanıp kalmak istemiyorum bir koltukta.
Herşeyi bahane edip bağırıp çağıran patronuma; dünya senin etrafında dönmüyor kes artık... diye de ben bağırmak istiyorum.Hee sürekli arkasının toplanmasını bekleyen şantiye şefine az yede kendine uşak tut demek istiyorumm birde..

Sinir olduğum arkadaşlarıma ne kadar gereksiz olduklarını haykırmak istyorum.O bluz sana hiç yakışmamış demek mesela..
Yılbaşında onun yanına gitmediğim için beni; sözlerini tutmayan insan ilan eden ve iki senelik kardeşlik derecesindeki arkadaşlığımızı bitiren kızın gidip yüzüne tükürmek istyorum
Alışveriş yapıyorum kendi paramı harcıyorum diye sürekli bana hayat dersi veren, bana nınısının nınısı yakınlıktaki insanlara benim param size ne oluyor diye çemkirmek istyorumm

Aslından bak çirkinleşen kızken bile çok ağır şeyler söyleyemiyorum blogcan farkettin mii.Ama gel gör ki bunları bile yapamıyorum. Aman kimse kırlmasın kimse üzülmesin,beni yanlış anlamasınlar,ben susuyım anlasınlar kızdığımı kırıldığımı.... Yok valla kimsenin bişi anladığı benim içimdeki şu polyanna nın halt yemeleri bunlar hep...

5 yorum:

Dyginl dedi ki...

Benim gibi insanlar varmış demekki dünyada tek değilmişim.Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.Sevindim tek değilim.Üzüldüm aynı dertten muzdarip birileri daha var.Bazen hakkikaten kırıcı olup içimden geçeni yapmak istiyorum.Onlar beni düşünüyormuda ben düşünüyorum diyorum.Malesef değişemiyorum.

deeptone dedi ki...

bence de kimse anlamaz kırıldığını. artık herkes duyarsız. kimsenin zamanı yok durup ince şeyleri anlamaya.

ama bence sana çikinlik hiç yakışmaz.
ama yine de arada ol hadi.
:)

pınar dedi ki...

huyumkurusun;bende sevindim şu an dediğin gibi pek sevinilesi bir durum olmasada:)tek olmadığımı bilmek bencede güzel..

deepblueeagle;ne yazık ki bencilliğin dibine vurulduğu bir dünyada yaşıyoruz.yapıcak bişi yok..
Ama çirkinleşemiyorum zaten pek lafta hep isyanlarım :)

Geronimo dedi ki...

çoğumuzun hissettiği duygular bunlar ama hiç bir zaman yapamayacağımız şeyler sanırım. Bazen iyi ki karşımdaki içimden geçenleri duyamıyor diyorum :)

pınar dedi ki...

:)) evet hep içimizde kalanlar ne yazık ki..
Topyekün yalnızları oynardık heralde iç konuşmalarımız duyulsaydı:)