13 Aralık 2010 Pazartesi

Hangi Yetenek!!!

Üzülüyorum bazen insanlara.Kendilerini göstermek için saçma sapan hallere bürünüyorlar.
Şu; yetenek sizsiniz yarışmasına bakıyodum da biraz önce.Ne kılıklara giriyorlar Allahım.Yaşlı başlı adamlar,küçücük çocuklar..Hayır bide hakikaten bir yetenek olsa eyvallah da; hepsi birbirinden kötü..
Gerçek şu ki cümlesinin derdi kısa yoldan parayı bulmak.Sırf  meşhur olalım diye kendilerini gülünç durumlara sokuyorlar.Yetmezmiş gibi bir de, üç tane adam oturmuş, onları eleştriyor hatta aşağılıyor, hakaret ediyor, bunlar da boyunlarını büküp gidiyorlar.Bu kabullenişe ezikliğe hiç anlam veremiyorum zaten.Sadece para mıdır insanı şahlandıran? Hiç bişeyi  olmasa da başını dik tutamayacak mı artık insanlar?
Çok acı...Biz böyle izleyip gülüyoruz falan ama bu vaziyette iyi değil.Saygı duyulası insanlar yok artık neredeyse.. Umutsuzluk sıkıntı böyle yaptı insanları belki ama kişilikten bunca ödün vermeye değer mi??

5 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

hepimiz sapıttık vallahi.

pınar dedi ki...

hem de ne sapıtmak:/

tuzlimontekila dedi ki...

aslında haklısın ama o yarışmanın şöyle bi avantajı var.Gerçekten yeteneği olan kişiler ve geleceğini bu yeteneği üzerine kurmak isteyenler için gayet güzel bi şey bence.Ama bi miktar para için bir sürü salaklıklar yapanlar konusunda sana katılıyorum.

pınar dedi ki...

İnsanların yeteneklerini göstermek istemelerini anlıyorum.Tv de bu anlamda önemli belki ama ben bu yarışmayı yapanların iyi niyetli olduğnu düşünmüyorum.Yani oradaki insanlara söyledikler sözler,üstelik onca insan izlerken çok ağır ve hadsiz geliyor bana:/

tuzlimontekila dedi ki...

evet haklısın. cesaret gösterip oraya çıkan insanı bir sürü kişinin önünde küçük düşürmeleri büyük hadsizlik :/