2 Ocak 2011 Pazar

Günlerim geçerken..

Dün biraz erken geldim eve.Ofiste bir tadilat var zaten her yer her yerde..Bir ara 30 tane ustanın içinde kendi sesimi duyamaz oldum.Ustaların birbirleriyle iletişimleri çok enteresan gerçekten.Dışardan gelen biri katiyen anlayamaz konuştukları konuyu.Bende anlayamadım haliyle.Tam eve gitmeye yeltenirken teknisyenimizin biraz daha dur ricaları üzerine o hiç bişey anlayamadığım ortamda, üstelik kapı pencere açık donar vaziyette bekledim.
Hee asli görevim vardı bir de; patronumum yağlı boya tablolarını ustalardan korumak!!
Bir tanesi, ben dur napıyosun diyene kadar profili koydu tablonun üstüne, birazcık soyuldu :( sprey boyayla kapatsak mı diye düşündük bir ama daha beter olabilme ihtimalini düşünerek öylece bıraktık.

Akşama doğru gürültüye ve o kargaşaya daha fazla dayanamayarak attım kendimi dışarı.Eve geldim.Tv ye baktım hep evlilik programları..Bir tanesinde iki kadın kavga ediyordu.Dertleri neydi anlayamadım da birden oynamaya başladı evlenmek için gelen kadın, sonra paravan açıldı bu talibiyle konuştu biraz, pat diye ağladı bu defa da..İşte ,''Ben yetimim dee yıkılımadım ayaktayım da'',  mesajlarıyla terketti studyoyu.Derken arkadaşa talip olan adam başlamasın mı ağlamaya;'' Bende yetimdim bilirim.''  diye.Hadii o da gitti.Sonunda sunucu da ağlayınca heh dediim tam süper oldu,efendim o da yeni yıl da üzülmek istemiyormuş artık.. 

Yani insanların yetim olmayı bunca kullanmasını anlamıyorum.Kolay birşey değil şüphesiz fakat; olup olmadık yerlerde ben yetimim bilmem ne diyip acıtasyon yapmanın anlamı ne? Sonra da toplumdan saygı bekle.Sen böyle acı bir durumu prim amaçlı kullanırsan, kim neden saygı duysun sana.Hoş hepsi rol yapıyor ya.. Üzülüyorum insanların kendilerine bu yaptıklarına..Sonuç olarak daha fazla dayanamayarak uyudum.

Yeni yılımda anneannemle karşılıklı koltuklarda, tüm zararlı yiyecekleri yiyerek geçti..Yaşlanıyor muyum nedir? Hiç hevesim yok gidiyim bi yerlerde kopayım, eğleneyim.
Bu gün de bir sürü misafir geldi.Her gelen hastalıktan dert yandı; en genci de en yaşlısı da..Biri böbreklerinden, biri şekerinden, biri tansiyonundan sıkıntılı..Bu ara çok ölüm haberi aldığımdan korkar oldum artık.Konuşmasınlar istyorum. Sanki konuşulmasa ölüm gelmicekmiş gibi..

Herşey güzel olucak değil mi blogcan??

Güzel günler göreceğiz güneşli günler dimi...

4 yorum:

Ezgi* dedi ki...

Çocuklaaar inanınnnn inanınnn çocuklaaaarrr güzel günler göreceğiiizzz güneşlii günler dırırırır =)
Dipnot : Kuzuçe sen Zuhal Topal izleme ora bu günlerde Müge Anlıyla yarışıyo geç Esra Erola orda Cüneyt var sonra içten içe Cüneyte kesik Selvi var , sonra Capoon var ohoo , duyan gelmiş =)

pınar dedi ki...

hehe ben bilemedim kuzuçe yanlış yeri izlemişim. Bundan sonra bu karakterler üzerine yoğunlaşıcam:))

deepblueeagle dedi ki...

ilginç geçmiş yeni yıl gecen. yine de iki kişiymişsin. ben tek başıma atıştırdım :)

pınar dedi ki...

Böyle günler de de kalabalığı arıyor insan ama napalım bu senede böylesi kısmetmiş:)