3 Ocak 2011 Pazartesi

Sinir Harbi

Haksız yere azarlanmak kadar kötü bişey olabilir mi ? Hakkını savunmak adına tek kelime edemiyorsun..Çünkü sen; ne olursa olsun orda azarı işitmesi gereken kişisin!!Çünkü senden daha kıdemli kişilerin canı sıkıldığında birilerinin , o lafları yemesi gerekiyor!!Nefret ediyosun, hırslanıyosun,kırılıyosun,ağlıyosun hatta, ama karşındaki senin de bir insan olduğunu unuttuğundan, tüm bunları yalnızca hissetmekle kalıyosun...Yaptığın bir hata sonra gelen bütün hataların anası kabul edilyor , sen yapmasan bile senin üstüne yapışıyor. .Ve tüm bu sinir harpleri yaşanırken 2 dk sonra eskisi gibi davranman bekleniyor..Hayır ben gerçekten merak ediyorum; ne görünüyorum dışardan?? Yumuşak yüzlü olmam önüne gelenin bi vurmasını mı gerektiriyor?Canına mı okumalıyım herkesin.Kadının biri onca insanın içinde, incir çekirdeğini doldurmayacak bişey için bağırıırken bende ona mı bağrmalıyım.Ya da yüzsülüğün dibine vurup hiç duymamış gibi sahte sahte gülcükler mi saçmalıyım etrafa...Nedir yani.!!!!

6 yorum:

deeptone dedi ki...

iş hayatının acı gerçekleri. alışıyoruz hepimiz. üsttekilerin egoları. ve salak da olsalar dinlemek zorundasın. hayat!

pınar dedi ki...

Çok sıkıcı bir durum.Sonrada eşitiz,özgürüz diye dolanıyoruz ya ortalıklarda neyin eşitliğiyse:(

Sağol bu arada.

parmakuçlarım dedi ki...

ara sıra kendinin senden daha "üstün" olduğunu sananlarda böyle "gaz sıkışmaları" olur...

bunu kendine mal edip dolaştırıp durma derim..pişkinlikten bahsetmiyorum bak..onların seviyesine inmemek kastettiğim..

önüne bak..yoluna bak..işine bak..

kendilerine yeni kurbanlar bulacaklardır.

sıkma canını böyle şeylere sevgiler :-*

pınar dedi ki...

evet belkide ama bazı anlarda kontrolünü kaybediyor insan..
çok teşekkür ederim güzel yorumun için..

Adsız dedi ki...

mimledim kaçtım !!

elif" dedi ki...

daha geçtiğimiz günlerde aynı olayı yaşadım. insanın sinirlerinin tepesine çıkıp da tek kelime edememesi kadar kötü olan başka bir durum daha yok. kendimce tepki koydum güya ama sonu yine bana zarar :) o yüzden aman boşver diyemiyorum, insan sinir oldu mu boşveremiyor.
:izninle mimledim ben seni: