14 Şubat 2011 Pazartesi

Gülümse Hadi Gülümseee

Şu iki gündür acaip bir mutluluk hakim bünyeme.Böyle kuşlara, çiçeklere şarkı yazasım, sokaklara çıkıp heidi gibi koşturasım var.Hayır yani daha iki gün önce bahtsız bedeviye taş çıkartacak bir bahtsızlık yaşayan, o kadar canı yanan ben değilmişim sanki! Bazen diyorum acıyla mı besleniyorum ben acaba:S  Piskopat mıyım? mazoşist miyim? Yoksa bünyem benimle maytap geçiyorda; iki gün sonra ağır bunalımamı giricem?
Amaan neyse ne!Bugünü yaşıyoduk biz dimi...Evet,Tabii.=))

6 yorum:

Unknown dedi ki...

yarını bırak bugünü yaşa!! :) gülümse kuzumm hep gülümse :)

Dyginl dedi ki...

yuppi çok sevindim.Boşver bu anın tadını çıkar bencede.

pınar dedi ki...

muyurt;canıncımm hepberaber gülümseyelim inş:))

pınar dedi ki...

huyumcum;Teşekkür ederim. Bende benim için sevinmene sevindim:)
O zaman yaşasın içimizdeki polyanna:D

Adsız dedi ki...

ne hooş eğlen coş :)

pınar dedi ki...

:))