21 Şubat 2011 Pazartesi

Topuklu Ayakkabıyla Yürüme Sanatı!

Hani şu türk filmlerinde kafasına kitap koyup, topuklu ayakkabıyla yürümeye çalışan, fakir ama gururlu kızlar vardı ya.Heh işte aynı öyle hissediyorum şu an kendimİ:)Ama ama en çok, mutfakla masam arasındaki mesafeyi, bir elimde kahvem bir elimde suyum katederken takdir ettim kendimi.Bir damla dökmez mi insan yahu! Dökmez efenim.İşte ben!Huyum kurusun ki: D
Bide şimdi şey öğrendim; topuklu ayakkabıyla atılan bir adım, iki adım sayılıyomuş.Pekalaa,Sayın Bahçeli'ye, bağlanalım burdan hemen; Durağa kadar 500 adım atsam çarp ikiyle 1000.Eve gidene kadar bir 250 daha çarp ikiyle 500.Elimizde var 1500 adıım, onun da 200 kaloriye tekabül ettiğini düşünelim hadi.Uuuu!Ben bu gece, bir bardak sicak çikolatayı hakettim bence.Bakıyım vallahi haketim:)


Dipnot:Hayatımda ilk defa topuklu ayakkabı giymedim.Hayır.Bunu daha öncede yapmıştım.Lakiiin bünyem yeni yeni alışmakta ,sevincimi maruz görünüz lutfen(:

14 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

Ben bu gece, bir bardak sicak çikolatayı hakettim bence.Bakıyım vallahi haketim:)

Koptum.. Bakıyım valla koptum :)

TinnyMey dedi ki...

lady`s dreams....lipsticks and shoes!♥

pınar dedi ki...

bir ince ses;Ama haketmişim dimi,kabul edelim şimdi:)

Bir İnce Ses dedi ki...

Bana verdiğin fikir için bence bi tane daha hakettin :)

Adsız dedi ki...

hahaha :)
kalori olayı çok iyiymiş pınarcım :)

pınar dedi ki...

Yok yok fazlası vicdanımla aramı açıyor bence yeterli:D

pınar dedi ki...

kaymakamcım;Topuklu ayakkabı boşuna "Can " değilmiş demek ki bak ne kadar da faydalı(:

Adsız dedi ki...

bından beyle 'topuklu' forever ! :))

pınar dedi ki...

Haha kesinlikle!

Dyginl dedi ki...

gülümsettin beni.Böylesine yorgun ve uykusuz halime rağmen gülebildim.Tebrik ederim.Bence haketmişsin topuklu ayakkabı giymek başlı başına bir iş.):

Hangover state of mind dedi ki...

Topuklu ayakkabı candır!
Ne kadar yüksek o kadar iyidir. Yüksek ile yürümeyi başarırsan o kadar önemli bir sanat icra ediyorsun demektir. :))

http://skandaltadinda.wordpress.com/

pınar dedi ki...

Huyumcum;Bende sevindim gülümsemene:)Zor iş valla sorma :)

pınar dedi ki...

hangover state of mind:Aynen öyle.Çaışmalarıma azimle devam etmekteyim,yakında topuklar yükselicek daha da:)

deeptone dedi ki...

ödülün var bende.