16 Nisan 2011 Cumartesi

Kuzuçe

Olaylara aynı tepkileri verebildiğiniz,bakışarak anlaşabildiğiniz, her daim sizinle aynı şeyleri yapabilitesi olan,bir türlü başlanamayan rejimlerden önceki tüm jübilelerinizde yanınızda olan, sizi hep anlayan, içinizin de içini bilen bir arkadaşınız varsa evet sizde şanslı kesimdensiniz demektir.
Gecenin bir vakti Serdar Ortaç ve Atiye şarkılarıyla benimle kopabilecek bir arkadaşım hatta kardeşim olduğu için bende o şanslı kesimdenim.İyiki varsın kuzuçem.Kandan farklı candan bir kardeşim:)

ps:Hadi bak, kimliğini dökmedim ortalara temsili resmini koydum:)Pembe sana yakışıyor kuzuçee:))

5 yorum:

müghe dedi ki...

MİMLEDİM SENİ:)

Mr.E dedi ki...

Mimledim seni ^.^

Pele dedi ki...

İnanamadımmmm süprüzlü post olmuş bu ! Resmen de benim fotoğrafımı bulmuşsun yani :D Seni seviyorum turuncu saçlı , Jübilesi bol , Waffle'ı can , Serdarı bitane kuzuçecannn

pınar dedi ki...

müghe,mr.E çok teşekkür ederiim:)

pınar dedi ki...

ezgi;hehe çok deli sürprüz yaparım.bilmukabele kuzuçem:)