7 Haziran 2011 Salı

Çok Deli Mim Cevaplarım Dörrt..

Bu aralar pek bişi yazmak gelmiyor içimden ne hikmetse.Bloggerların; yazamıyorum başlıklı postlarını okuyunca anlam veremezdim ama bazen oluyormuş demek ki.Nihayetinde;sevgili deepin gönderdiği iki güzel miminde vesilesiyle bu sessizliği bozmalı diye düşünüyorum;

İlk mim konusu;gıcık olduklarınız ve gıcıklaştıkarınız;
Gıcık olduklarımdan başlayacak olursak;kırmızı oje sürüpte ojeyi yarısına kadar yemiş kızlara gıcık olurum sanane diceksiniz lakin, göz zevkimi bozuyor. Bişi yapıyorsan tam yap ala ala .Bak yine sinirlendim neyse;sokakta sakız çiğneyenlere, yine sokakta telefonda bağıra çağıra hayat hikayelerini anlatanlara,kendini öve öve bitiremeyenlere,otobüse binipte bir yere sığamayan özel arabasındaymışcasına afra tafra yapan insanlara gıcık oluyorum.
Gıcıklaştığımda olmuyor değil tabi.Sabahları çok gıcık oluyomuşum mesela ablam öyle diyor.İstemediğim bişey zorla yapıyosamda gıcıklaşabiliyorum..

Vee ikinci mim ;Yalan hakkında düşünceleriniz. Söyler misiniz? Söylediniz mi hiç?
Yalan söylemeyi hiç beceremem.İyikide beceremem.Yalanın sistemsel bişi olduğunu düşünüyorum bir tanesini söyleyince geriside zincirleme geliyor.Arada söylenen beyaz yalanları gözardı edebilirim ama büyük yalanları kabullenemem.Ne ilişkilerde ne arkadaşlıklarda ne işte.Kanımca;yalanın olduğu yerde zemin hep kaygan olur, zeminin kaygan olduğu yerde de ayakta durmak güç olur.

 Yalansız dolansız günler diliyorum size..Ve deep; güzel mimler için teşekkür ediyorum..
 

Hiç yorum yok: