4 Eylül 2011 Pazar

Oğlan Bizim Kız Bizim

Bitmeyen tatiller istiyoruz diye bir akım başlatasım var.Yine koskoca bir tatilin daha sonuna gelmiş olmanın verdiği buruklukla İstanbul semalarından bildiriyorum.Çok gezdim çok gördüm.Bayramın bayram gibi yaşandığı memleketten arkadaşlarla salt eğlenmeli topraklara geçiş yaptım..Nihayetinde Özgemi evlendirerek döndüm..Geriside böyle işte;


Gelinin yakın arkadaşları kontenjanından kınaya faytonla gittik:)
 
Oynadık oynadıık;
 Kırk yılda bir eline kına yakmış kızçe pozu verdik:)


Derken düğün vakti geldi çattı,
Gelin arabasına cümleten bayıldık.Gerçi bi ara çalışmayacakmış gibi bir izlenim verdi etrafa ama neyseki acil müdahaleyle olası rezalet önlendi:)

Bu da adetmiş,bayrak sallanırmış üç kere gelin giderken;

Ve damadın deyişiyle üniversite serisi pozumuzuda verdik:)


Oralardan haberler böyle..Umarım çook mutlu olurlar...

Hiç yorum yok: