4 Mayıs 2012 Cuma

Ödülüm var haaağnııığğm:p




Hep mim olmaz tabiğ ,arada ödülde almak gerek:) Sevgili deep bana çok şükela bir ödül göndermiş.Burdan kendisine teşekkürlerimi eder ve ödülümü sizlerle paylaşmaktan gurur duyarımm:)
Şimdi ödülü 11 kişiye dağıtmak gerekiyormuş ama ben ayrım yapamıcam; okuyan okumayan,gözü kayıpta okumaktan vazgeçen,vazgeçemeyip müptelam olan:p,arada bi bakıp bidaha uğramayan,ayy ne bunalımlı kıız,ay ne kendini beğenmiş kııız.. diyip eleştiren,eleştirmeyip bağrına basan,herbikimseleleree gönderiyorum:)Alın alın şeyapmayın, benim ödülüm sizin ödülünüz neticede:p
Ve son olarak kendimle ilgili 7 gerçeği de paylaşıp huzurlarınızdan ayrılıyorum;
* İçimde bir Polyanna bide pesimist bir kızçeyle yaşıyorum.Kah biri teslim alıyor ruhumu kah öteki:)
*İnsanların söylediklerinden çok çabuk etkileniyorum.Otokontrolüm biraz zayıf.
*Sevdiğim insanları aşırı seviyorum.Tabir-i caisse ayarsız sevgi anlayışım var.
*Herşeye çok çabuk inanıyorum saflık ve bahtsızlık konusunda oscarlık performans sergilerim.
* Çok sabırlıyım ama sabrımın bittiği yerde çok inatçı hiç bişeyden anlamayan birine dönüşebiliyorum.
*Masalların gerçek olduğuna inanıyorum bence bi yerlerde; küçük prens de, yedi cüceler de var:)
*Sorduğum sorulara cevap verilmemesine tahammül edemiyorum.İletişimsizlik beni benlikten çıkarıyor.

7 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kutlarım Pınarcım
son maddede belirttiğin konu da ben aynıyım...

deeptone dedi ki...

asıııııl son yazımı okusana.
:))))
bilokstar.
:)

istersen sen de yayınlaaaaa.
yayılır eğlenceli oluuuur.
:))))

pınar dedi ki...

Aynurcum;iletişimsizliğe topyekün tahamülümüz yok sanırım:)

Deeptone,saol deep vallayi bendeki stR ışığını bi sen farkediyosun he heba olup gideceğim:p
Okudum oyumuda vericem tez zamandaa:)

deeptone dedi ki...

sıtar tozu var sende kikiki.
:)
bi de yeniden görüşmemize sevindiiim.
:)

pınar dedi ki...

ay deep ya binelli gün sonra gördüm yorumunu önce sorry. sorada eyvallah gözümsün hhaha:p Bide bende sevindim vallay şu bloğu açığım günleri hatırladım:))

deeptone dedi ki...

ama gerçeklerin çok normal ki.
normal bi kızsın uyarayım.
:)
biraz hassasın sadece.
:)

pınar dedi ki...

Deep;hassalık olmayaydı iyidi .ama yerinde bi tespit deep normalim ki ben evet:)