8 Mart 2013 Cuma

DE-JA-VU

Zaman acımasız derler,tam da öyle aslında insanın en naif duygularını bile katılaştırabiliyor.Sevgi fışkıran bakışlarının yerini donuk bakışlar alabiliyor.Kimseyi onun yerine koyamıyosun ama onuda hayatında istemiyorsun.
Yalnızlık savunucusu oluyosun bide,vay efendim benim kimseye ihtiyacım yok,aman canım ben tek iyiyim kimsenin derdini çekemem nidaları atmaya başlıyosun.Kendini kandırmak..belkide kalbini.. belkide etrafını...İyiyim benlerınin altına sakladığın sayısız karmaşa..
Bazen gitmek istiyosun işte,belkide herşeyden uzakta sıfır km bi hayat diyosun ihtiyacım olan.Sonra bırakamıyosun.Cesaret edemiyosun,aynen kıçının üstüne oturup bakalım hayat durup durukende süpriz yapıcak mı diye bekliyosun.
Beklerken başkalaşıyosun, canla başla savunduklarına ters düşüyosun nefret ettiklerini seviyosun.Ama canın bi kere yandıysa ne zaman geçiriyor içindeki acıyı ne o büyüük sevmelerin ne inandıkların.
Sonunda kalabalıkların içine bırakıyosun  kendini yoksayıyosun hissettiklerini yada öyle sandıklarını.. zamana bırakıyosun en çok kendini..

Büyüyorum ben.Değişiyorum.Tanıyamadığımda oluyor kendimi,saçmaladığımda,mutlu hissetiğimde..Hiçbişey aynı kalmıyor işte... Ben aynı kalamıyorum işte...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu yazınızı okuduğumda aklıma Gustav Jungın bu satırları geldi...ve bende bu satırları ilk okuduğuda sizinkine benzer bir yazı yazmıştım...

Hakareti affettiğimde,
Düşmanımı sevdiğimde...
Bunlar güzel erdemler,
Fakat ya dilencilerin en fakirinin,
Suçluların en gaddarının da,
kendi içimde olduğunu fark edersem?
Ya şefkatime en muhtaç kişinin,
sevilmeye en muhtaç düşmanımın,
kendim olduğunu fark edersem?
O zaman ne olacak?

Unknown dedi ki...

Yazınızı okuduğumda aklıma Gustav Jungın bu satırları geldi...Ve bende bu satırları ilk okuduğumda sizinkine benze birşeyler yazmıştım...

Hakareti affettiğimde,
Düşmanımı sevdiğimde...
Bunlar güzel erdemler,
Fakat ya dilencilerin en fakirinin,
Suçluların en gaddarının da,
kendi içimde olduğunu fark edersem?
Ya şefkatime en muhtaç kişinin,
sevilmeye en muhtaç düşmanımın,
kendim olduğunu fark edersem?
O zaman ne olacak?

ofis mobilyaları dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

büro mobilyaları dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.