27 Eylül 2010 Pazartesi

Hey Sen!! Otur Bakalım Karşıma Şöle Konuşucaklarımız Var ;)



 Sevgili Egom;
Diyorum ki artık bana bi huzur versen.Tamam anladım çocukken seni biraz fazla derinlere ittim belki ama bunu öcünü alma artık benden.Bak ne kadarda güzel bi hayatımız var.Evrene güzel güzel mesajlar verdik o da boş durmadı karşılığını verdi sağolsun.Şimdi reva mı şu yaptığın hıı!  Bak tamam anlıyorum korkuyosun kimse dünyamıza girmesin dengelerimizi bozmasın istiyosun.Ama böylede olmaz ki biz artık kocaman insanlarız oyuncaklarımızı paylaşmamız ,kardeş kardeş geçinmeyi öğrenmemiz lazım.Okul çıkışında,'' Gel bak sana şeker vericem'' diyerek bizi kandırabilecek amcalar yok artık, olsa bile biz kanmayız gerçekten;).Ama insanlara bu kadar güvensiz olmasak artık herkes mi  tü kaka yahu.Bak sana böle sert çıkıyorum diye kızma bana ama hakkatten çok yoruyosun beni. Senin sesini bastırmaya çalışmaktan hiç bişi yapamıyorum.Hepsini bırak fiziksel açıdanda zorluyosun yani, karnım ağrıyo midem bulanıyo kafam zaten bi dünya...Yapma nolur bak şurda bi sen varsın benden içeri biraz destek ol bana.Düştüysek kalkarız takılma bu kadar geleceğe de.Sen o lisedeki kız değilsin de.En azından huzurlu bi işin ve geleceğe dair sağlam planlarım var de.Sevmeyi başarma yolundasın de,arkadaşların ailen hep arkanda herşeyden öte sen güçlü bi kızsın de.De işte.Bana dön başa yaptırma artık nolur....


( Ne bu şimdi diceksin..Okuduğum bi kitapta egonuzu karşınıza alın küçük bi çocukmuş gibi onunla konuşun diyodu da.Ama incitmeden.Bende bloğuma oturttum konuşuyorum şuan kendisiyle çok kibar olamadım belki egocum idare et artık:)

Hiç yorum yok: