29 Ekim 2010 Cuma

Ah Bu Ben!!

      Yine daralıyorum ben yahu.Böyle havadan mıdır nedir günün yarısını pür neşe yarısını bunalım olarak geçiriyorum.Böyle bişeyler yapasım var sanki ama yukardan mesaj mı bekliyorum ya da içimden bi atak mı anlamadım vallahi.
       Karasızlık ve şüphe konusunda aldım sazı elime resmen.Fazla mı ezel izledim anladım ki herşeye herkese bi şüphe hali.İçimdeki zat sürekli  "şüphe et yeğen " diye dürtüklüyor beni.Ee zaten psikoloji müsait acaba mı kilerle enerjiyi sıfırlamaya.Hayır yani ben beni anlayamıyorum ki kızıyım insanlara anlayışsızsınız diye.
     Diğerlerine güvenmek bi tarafta dursun  kendime güvenmiyorum sağım solum belli olmuyor.Bugün şiddetle reddettiğim yarın olağanım oluyo falan.Yok yok iyi değilim ben.Ah napsam ben bu beni ama yaa://

Hiç yorum yok: