27 Ekim 2010 Çarşamba

Hayatıma yapışan Diyet!

      Çocukken en sevdiğim şeylerden biri halamlara gidip kalmaktı.Tabi asıl babaannem için kalırdım.Benim için öyle bi yeri var ki fatoşumun(babaannemin yani) onu ayrıca yazarım:)Neyse halam eşinden boşandı babaannemle beraber yaşıyolar.Bende en küçük torunum  bir gidiyorum prensesler gibi davranıyolar, her istediğim yapılıyo falan e böylesi bi saltanat karşısında kayıtsız kalamıyodum bende tabi, iki haftada bir ordaydım.Fakat  ne zaman oraya kalmaya gitsem hasta oluyodum yani tesadüf mü nedir bilinmez gezim hastane sonra ev olarak noktalanırdı.
     Hayal meyal hatırlıyorum bi gün yine halamlarda kalıyorum.Sabah uyandım yürüyemiyorum bacaklarımda bi ağrı ama nasıl acısı aklımda hala.Bi de o zamanlar ayşecik filmleri çok moda.Bi filmi vardı hatta kız ağaçtan düşüyodu kötürüm( kötürüm derlerdi filmde:) kalıyodu falan.Benimde nasıl içime işlediyse artık; bende ayşecik gibi oldum diye nasıl bir ağlamak.Resmen ayakta duramıyorum.Tabi zavallı fatoşumla halam panik halinde götürdüler beni hastaneye romatizma dedi doktor.Ve kabusum başladı..

    Ahh blokcum bilsen kaç kez kandırıldım bak koluna saat yapıcam, çok güzel olucak diyen hemşire ablalar tarafından.:/Hadi o bişi değilde esas iğneler fenaydı her hafta yapılırdı.Karşı komşumuz hemşireydi o eve gelip yapmaya başladı bi süre sonra..Sabahtan saklanıcak yerler belirlerdim kendime.Dolapların kenarları yatakların altı.Sonuçta bulurlardı mutlaka da aklımca zaman kazanıyodum.Neyse çok uzattım o zamanlar bu iğnelerden falan baya bi kilo aldım ben.Annem çok kilo alıyorum diye bıraktırdı  iğneleri zaten bacaklarımda ağrımıyodu artık ama gel gör ki zayıflamak pekte kolay olmadı.Öyle ki lise bitene kadar kilolu bi kızdım.Şimdi neden bunları anlattım.Şu an normal bi kilodayım fakat;sürekli bi korku halindeyim.Ya tekrar kilo alırsam falan diye.Hayır şimdi bünye de müsait hani su içsem yarıyo:)Tabi hal böyle oluca devamlı bi rejim hali söz konusu oluyo.Tamam iitiraf ediyorum çoğu zaman kaytarıyorum!.Ama sonradan vicdan azabı duyuyorum valla.

    Ahh tanrım acaba benimde  koca bir dilim pastayı sıfır vicdan azabıyla tükettiğim günlerim olacak mı.?.Hıımm belki yaş kemale ermeye başlayınca hıı:))

Hiç yorum yok: