21 Ekim 2010 Perşembe

Nerde Kalmıştık..

    

  Bir haftalık aradan sonra işe gitmeye başladım.Resmen soğumuşum işyerinden yahu.Gittim oturdum masama heryer dağılmış faturaların Allahı şaşmış(kedicik sağolsun).Bi sürü teklif basılmış ama hangisinin maliyeti ne belli değil.Zımbam kaybolmuş,kalemlerim yerlerde falan yani babaannemin deyişiyle kalk gidelim diyo masam.Neyse oturdum önce bi; yasladım kafamı arkaya içimdeki küçük emraha seslendim dedim çık artık ordan alt tarafı yandın düştüysen ölmedin ya..
Aaa bu arada yanmak dedimde bugünde gittim pansumana adam aştı artık bistüriyle temizledi bu seferde derilerimi estetik oprasyon yapar gibi bi saat uğraştı.Hayır bu sefer bağıramadım da Allah korusun eli biraz kaysa boğazıma gittim zaten öbür tarafa.Artık kadavra diye kullanırdı beni.Kaldı ki 1 haftadır  yanığım üstümde çeşitli denemeler yapıyolar anlayamadım.Neyse konumuza dönelim.İşte hemen bir müzik açtım bilgisayarımdan(ruhun gıdası vala) sonra aldım elime bi bez başladım temzilğe faturaları kaydettim teklifleri düzelttim masamı pürüpak yaptım.Sonra açtım ajandayı başladım yarım kalan işleri toparlamaya.Oooh dedim ya çalışmak varmış ne o evde otur evlilik programlarını izle telefonuna malum şahıstan mesaj bekle,kedi yavrusu misali dolaş falan.Yok yok anladım ben iyimiş çalışmak.

Patronum küçük oğlunu getirmiş bide ofise.Çok tatlı bişey zaten içeri bi girdi.Direk bizim kediciğin üstüne atladı.Ama yok böyle bi sevgi.Kediyle savaş oyunu oynucam diye profili indirdi kafasına.Zavallı kedicik böylesi bir ilgi karşısında neye uğradığını şaşırdı tabi.Dermanı kalmadı bizimle uğraşmaya iki gündür koltuğun altından çıkamıyodu Bugün başladı koşturmaya.Artık hayvan nasıl bi tranva yaşadıysa:)

Ya aslında ben başka bişi yazıcaktım ama yine benle dolu bi post oldu sanırım.neyse bidahakine artık.Hee bu arada hafta sonu hastaneden sonra alışverişe gittik ablayla.Balım ben  mutlu olayım diye ne istersem aldı:)Sonra üniversiteden  çok sevdiğim bi arkadaşım aradı bu yakaya gelmiş onunla buluştuk.Tam o gitti yine çok sevdiğim bi abim çıkagelmesin mi onlarlada oturduk baya bi.Sonra annem aradı teyzemler gelmişler bana geçmiş olsuna.Ordan kalktık geldik eve kuzenlerle sohbet muhabbet bayram planları derken  gece yarısını buldu saat.öyle mutlu oldum ki..Dopdoluu bi gündü.Gece yatağıma yattığımda çenemin ağrıdığını hissettim o kadar konuşup gülmüşüm ki:))Öle işte blogcan benden haberler böyle.Biraz şuursuz bi yazı oldu sanırsam ama sen bilirsin beni artık...

Hiç yorum yok: