17 Ekim 2010 Pazar

Ortaya Karışık Bi yazı:)





Tatatataaaaaaaaaaaaaaaammm:)
İştede yine ben geldimm bakma böyle pozitif giriş yaptığıma.Acılarım artarak devam etmekte..Soyuyolar da hergün yanık bağrımı:).Ama çok sıkıldım bu depresif hallerimden.Kendi kendimden ruhum daraldı vallahi.Farkettim ki acilen toparlanmalıyım..


 Bu arada iki gündür astım işi ama pazartesi gitmem gerekiyor.Kızıyorum sıkılıyorum falan ama evde oturmakta fena bişi arkadaş.En azından işyerinde iki insanla muhattap oluyosun ne biliyim işte; işe yarar bişiler yapıyosun.Ama evde, televizyon izle, annemin komşularının hastalıklarla ilgili derin konuşmalarını dinle,ordan kalk oraya yat bla bla.Aslında evde de yapılıcak daha anlamlı şeyler vardı ama bu ara içimden gelmiyo pek.Öle boş boş oturup beni oyalıcak bişiler olsun istiyorum kendiğinden.Sonra ben aa ne kadarda harika herşey diyeyim:)Evet evet biraz hazırcıyım kabul..


Bir de küçük bi kedi gibi hissediyorum bu ara kendimi.Herkes benimle ilgilesin böyle üstüme ilgi şevkat had safada olsun falan.Ego diyolar sanırım buna da, bende bazen tavan yapar kendisi:)Yok yani anneme babama çocukken bu kadar naz yapmamşımdır.Onlarda sağolsunlar ilgilerini eksik etmiyolar ama.Ben kendimden rahatsız oldum yani.Biri ilgi göstermesin ilgilenmesin hemen acıların kızı moduna bürünüyorum.Aman nasıl bi kişiliğim ben ya.Bak şu satırları okuyunca kendi kendimden korktum he:)


Neyse ben biraz tarihin Arka Odasını izliyim en iyisi.Bugünkü konukları İlber ortaylı.Aslında çok güzel bir program.Hep sıkıcı olarak damgalanan tarihe farklı bi bakış kazandırıyor.Ama bazen kendi aralarında o kadar konuşuyolar ki konu arada kaynıyo gidiyor.Mesela bugün bile konu Azeriler ama 1 saatir; müzecilik, çarşı grubu, doğa,hayvanlar derken daha giremediler konuya.He bide Murat Bardakçı nın gelen maillere cevap vermeleri var kii...Hani biri ikisi olur neysede herkese tek tek cevap vermeye çalışmasını anlamıyorum.Yani bizim milletimiz biraz hassas o malum.Uç bi konu konuşulunca özellikle, yorumlarıda uç oluyo.Yani sen aşırı millliyetçi bi adama azınlık haklarını istediğin kadar anlat.Onun haklısı yine kendi millletidir.Her neyse bu da ayrı bi post konusu aslında.Bende konuyu dağıtmıyım,hatta gidiyim  biraz tarihin derinliklerine dalıyım.Ee ne varsa eskilerde var...


(not:resim alakasız farkındayım ama tarih diyince bu resim gelir hep gözümün önüne:)

Hiç yorum yok: