15 Ekim 2010 Cuma

Ben Yaralı Ceylanım Yaralı Ceylaan:))

Sevgili Blokum;

Şu an derin bi acı içindeyim geçen gün işyerinde ketıldan su alıyım derken tüm suyu üstüme boca etmeyi başardım.Başlarda önemsemeyip ortalığı toplasamda daha sonra acısı çıktı.Hemen sağlık ocağına gittik ama orda sadece krem sürdüler.Akşam eve bi geldim kırmızı olan yerlerim kabarmış.Neyse yine kremler falan.Sabaha geçer biraz diye ümit ederken bide baktım ki daha çok kabarmış.

Çok sıradan bişi belki ama ben daha önce yaşamadığım için acaip panik oldum ağlaya ağlaya bi hal oldum..En sonunda acile gittik akşam kartala. Doktor bi baktı, sonra pansumana gönderdi.Pansuman odasında nemrut bi adam; yok neden buraya geldiniz yok yanık merkezine gidin falan zaten canım burnıumda konuşuyoda konuşuyo.Neyse sonra babamda biraz sinirlenince adam aldı bizi içeri.Küçücük bi oda, iki tane sedye var içerde birinde bi adam vardı parmağı kesilmiş yerine dikiyolardı:/ ben onu gördüm zaten moral sıfır nasıl ağlıyorum tutamıyorum resmen kendmi.Sonra adam isteksiz isteksiz yatırdı beni aldı eline bi ilaçlı bez bi ne uyuşturmak ne bişi bi soydu yanık yeri sandım ki ölüyorum.bağırıyorum falan ama adamın umrunda değil.Annem adama diyo bi ağrı kesici falan yapın bari; amaan bunu için ağrı kesicimi yapılır diyo.Neyse sonra ilaç falan sürdü kapattı.Eve geldim.Akşam sağolsunlar kuzumla iknurum geldi biraz moralimi düzelttiler.Bu arada  o hiç aramadı beni.Akşam msn de bikaç özür cümlesi artık samimiyetine zerre inanamadığım sevgi sözcükleri bla bla.

Neyse sabah oldu dedim ben bugün işe giderim pansumandan sonra;pansumana bi gittik dün adam heryerini soyamamış bazı yerlerinde kalmış ve kurumuş derileri resmen kazılar.Yok böyle bi acı ya.Bu sefer ağrı kesici falan yaptılar ama fayda etmiyoki.Alllahım kimseye vermesin böyle bişeyi yani sadece bunu söyleyeblirim.tabi işe falan gidemedim oturamıyorum bile boynumdan karnıma paketlenmiş halde kazık yutmuş gibi dolaşıyorum.O na gelince evet bugünde aramadı.şirketinin finansal ortağyla ilgili derin problemleri var.Aman bende işte iki acı çektim diye ilgi bekliyorum nolucak ki orda koskoca şirket sözkonusu değil mi..Nasıl olsa Pınar unutur hazmeder Nasıl olsa ona bişi olmaz,onun dertleri dert deil canı can değil bla bla.offf blog yine karamsarın allahı bi yazı oldu demi:)

Neyse sonuç olarak yine evdeyim elimde bilgisayar bi tarafımda kitap üstümde battaniye öylee yatıryorum.He bide kuzumun tavsiyesi üzerine esra erolu izliyorum:) Ne evlenesi varmış arkadaş insanların ben bilmezdim bu kadar...

Böyle işte bugün de yaralı bi ceylandan(akçayda okurken türk sanat musikisi konserinde solo yaptığım parçadır:P=) dertler dinledin.Umarım bidahi buluşmamızda ruhen ve bedenen sağlam çıkarım karşına:)
Beni özle...

Hiç yorum yok: