17 Mayıs 2011 Salı

Eskiler başkadır.

Eskiye takıntım olduğunu söylemiştim dimi size.Değişik bir çocukluk geçirdim aslında, bir taraftan eğlencenin dibine vuran bir taraftan kilolu bi kız olmanın üstünde bıraktığı eziklikle mücadele eden.Şimdilerde normal kiloda olsam bile bu hissiyattan pek kurtulamadım sanırım.Ama her ne hikmetse çocukluğumdan kalan herkes, herşey öyle kıymetli ki nazarımda.O günlere dair bi anı hatırladığımda yada bir arkadaşımla karşılaştığımda ağzımı toplayamıyorum sevinçten.
Geçen hafta sonuda arkadaşımın düğününde çook eski bi arkadaşımla  karşılaştım.Gerçi o beni tanımakta baya bi güçlük çekti ama olsun hakkı var.Seneler içinde en çok evrim geçiren ben oldum sanırım aralarında.İki gündür sürekli anılarımızı tazeler haldeyiz.Şunu hatrladın mı bunu hatrladın mı  diye.Hatırladıkça eğleniyorum.Diyorum ki;eski dostlar iyidir.Hoştur:))

3 yorum:

Maya'nın Cicileri dedi ki...

:) evet, eskiyi sevdiğin biriyle yad etmek cidden çok güzeldir :)

by mutu dedi ki...

10 sene sonrada bugün yaşadığımız zamanı özleyeceğiz. demekki güzel olan özlenen eski değil ; kaybettiklerimiz.

pınar dedi ki...

maya;gerçekten öyle :)

bu mutu;Bugünde bulamadıklarımızı dünde arıyoruz sürekli.Gün geçtikçe samimiyetten uzaklaştığımızı hissediyorum ben,bu yüzden hep geçmişi özleyenlerden olucam sanırım..