6 Aralık 2011 Salı

Asosyallikten Kurtulma Çabaları Bir Kiiii

Bu defa da asosyallikten ailece kurtulalım dedik ve hepberaber Dedemin İnsanları'nı izleyemeye gittik.Çok iyi bir film izleyicisi olduğumu söyleyemem fakat; Çağan Irmak'ın filmlerine gitmeye ayrıca özen gösteriyorum.Yalın, sıcak, samimi daha çok bizden sanki.Hani hep içinde yaşadığımız hatta sıradan bulduğumuz hayatın gölgede kalan yanlarına ışık tutar gibi..Güzeldi kısaca film, biraz komik biraz hüzünlü daha çokta tanıdık...

Ayşe kulin okuyorum bu ara resmen stok yaptım kitaplarını, biri bitiyor diğerine başlıyorum.Onun diline o kadar alıştım ki; sanki başka yazar okuyamıcakmışım gibi geliyor..Alışmak kötü şey..
Ve haftasonu durmaksızın gezdim.Annem beni gençliğinin geçtiği yerlere götürdü.O kadar yürümüşüz ki akşam nereye oturduğumu bilemiyodum.Tamam tamam belki gecede kuzenimi kıramayıp dışarı çıkmış olabilirim.Onun teklifini de sırf ;-ben daha yaşlanmadım yahu- imajı vermek için kabul ettim gerçekten bak:*  Neyse; eve gelincede  ufak kuzenle beraber ödev yaptık..Küçücük çoçuklara bir sürü ödev veriyolar.Müzikten bile ödev vermişler garibime,artık biz yorulduk ona  yaptırana kadar.Bizede mi bu kadar yükleniyordı da hatırlamıyorum; yoksa ben mi tembel bir öğrenciydim orasını da bilemedim şu an.
Gezme tozma eylemlerime sağlam şekilde grip olarak son verdim.Evet nefes almakta biraz zorlanıyor olabilirim.Bi miktar sesimde kalınlaşmış olabilir.Ama neydi sloganımız;
Güzel günler göreceğiz güneşli günleeer..

6 yorum:

ESRA dedi ki...

ATALETİ YEMNEK KİTABINI TAVSİYE EDERİM;)
http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/floransa.html

Bir İnce Ses dedi ki...

Güzel günleri bilemem ama güneşli günler biraz sıkıntılı :)

kirazlı sakız dedi ki...

Filmi bende izledim dediğin gibi samimi ve sıcaktı:) Güzel günler görelim güneşli günleeerr :)

pınar dedi ki...

Esra;Teşekkür ederim tavsiyen için değerlendirmeye alıcam en kısa zamanda:)

Bis;Ama şimdi bu gerçeği dillendirmeye ne gerek var ;şurda iki hayal kurdurmuyosun insanaa olmadı olmadıı:/

Kirazlı sakız;İnanırsak olur bence:)

Emilia dedi ki...

Hüngür hüngür ağlatan değil de hüngür hüngür hatırlatan bir filmdi. Bir tarafın Türk'ü bir tarafın Gavur'u olan insanları hümanist bir bakış açısıyla çok güzel anlatmış Çağan Irmak değil mi?

Oyunculuklar da gerçekten iyiydi. Ah ya, hayat bir yerde gerçekten zor..

pınar dedi ki...

Emilia;Nede güzel ifade etmişsin.Aslında hepimizn hayatında vardır ya bu hikayeler ananeler aşka gelip anlatırlar bazen kendi göçlerini bu filmde kendi ananemden hikaye dinliyomuş gibi hissettirdi bana:)