27 Şubat 2012 Pazartesi

Asosyallikten Kurtulma Çabaları biiir kii

İçimdeki Halil Sezai'nin yerini, Demet Akalın'a bıraktığı günlerdeyim.Hangisi daha kötü bilemedim de, iyiyim yani.Sürekli gezip fütursuzca yemek yiyiyorum..
Tabi bu kadar gezmenin sonunda grip olmamak yakışmazdı şanıma.Zatende içimde 80 yaşında bir nine yaşıyomuş gibi hissediyorum bazen.Hastalığım, derdim hiç bitmiyor.Geçen gün iş arkadaşım da; senin için geçmiş dedi bana.O benden daha dinamikmiş.Hayır işyerinde amuda kalmamı falan mı bekliyor anlamadım ki.Bu ara herkesin bi bana bi mesaj verme telaşı var zaten.Cümleten çok matahlarmış gibi bana ukakalık taslıyolar.Neyse efendim herkesi, derin bilgi ve tecrübeleriyle başbaşa bırakıyorum.Söylenen herşeyi hayatıma meç etme saflığına devam etmicem daha fazla.

Konumuza dönerseek;uzun uğraşlar sonucu ablayla, Fetih 1453'ü izlemeye gittik.
Filmle ilgili büyük beklentilerim olduğundan belki, pek sevemedim.Hatta hayalkırıklığına uğradım bile diyebilirim.Şimdi saymaya kalksam onbinyüzyirmi tane eksik bulabilirim ama böyle bir filmi yapmış olmaları bile umut vaad edici.O yüzden çokta yerden yere vurmanın alemi yok.
Yalnız bişeye çok takıldım ben;bu film ve buna benzer tüm filmler, diziler;gittik, yıktık, döktük ,aldık mantığında..Yani kahramanlık,cesaret, ayrı ama orda bide hep atlanılan zeka unsuru var.Karadan gemi yürütmüş adam yahu ve düşmanın ruhu duymamış.Bu nasıl bir zekadır,nasıl bi cesarettir,nasıl bir hırstır.Sırf bunun üstüne bile milyon tane film yapılır.Vurgulanması gereken kısım havada uçan bacaklar değilde, Fatih'in zekası olmalıydı belkide.Ondan biraz yavan buldum bu filmi..Heh şeyi de söylemeden edemicem; Koca film bir mehteran takımı göremedik..Mehter marşı olmadan fetih filmimi olur arkadaş.Höh yani:)
Of işte demicem dedim yine saydım birsürü,sonuç olarak; tü kaka diyemem ama çokta tatmin edici değildi.Ama yinede gidin görün derim ben..Türk sineması için güzel başlangıçlar bunlar..

4 yorum:

huyumkurusun dedi ki...

Gidecem bir türlü gidemedim bende.:)

pınar dedi ki...

Huyumcum;Şimdi amaan boşver gitmede demiyim de,çok bişey bekleme canımcım.Zira ben gibi hayalkırıklığına uğrarsın sonra:))

kuccukkurba dedi ki...

bebeeemm sen boşver ukalaları bilmemkimleri falan, biz seninle hayatın şifresini beraber çözcez. Hem de yiye yiye =))
sonra gelsin huzur gelsin mutluluk oh mis=)
şu filmi de bi izlemeyen ben kaldım sanırım, üşengeçliğimi sen düşün yani =) bari varayım da bi vakit gideyim hayırlısıyla=)
varsın için geçsin bi süre de böyle gitsin balışım =)

pınar dedi ki...

Balım balımm;varsın jübilesi bol rejimler beklesin bizii, hiç muhim değil.Maksat şifre çözmek zatende:)
Garfıeld felsefesi diyede bişi var balım,hem tembellikte candır bi yerde:)