1 Mart 2012 Perşembe

Geçte olsa da, çok deli mim cevaplarımm


Televizyonda çocukluk aşkım Emre Altuğ'un; karısını övüp durmasını dinliyordum kii sevgili,huyumkurusunun tee fi tarihinde bana gönderdiği mim geldi aklıma.Öncelikle huyumcum,ancak cevap verebiliyorum kusura bakma nolur.Bunun tek sorumlusu ruhumu teslim alan tembelliktir...Bu gerçeği hazmediyor ve daha fazla ertelemeden mim'imi cevaplamaya koyuluyorum:)


1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb. 
Mesela,arkadaşlarımla kozmatik ürünleri satan bir dükkana girip içerden ojeler ve göz kalemleriyle dolu bir torbayla çıkmaktan,kuzuçemle aldığımız o ojeleri her akşam değiştirmek suretiyle sürüp ,aynı zamanda kahve içip günün analizi yapmaktan,mado'da,waffle yemekten,kuzenlerle toplanıp içmekten,gezme temalı herşeyden,yazın önce güneşte kavrulup sonra denize atlamaktan(o anki cos yapma hissini özledim şuan, ah yaz:(),sonraa pazar sabahları babacık tarafından uyandırılmaktan ve akabinde öğlene kadar süren pazar kahvaltılarımızdan...



2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin? 
Aslında teknolojiyi topa tutardım hep.O kadar ki, herkes msn ilk çıktığında deli gibi kullanırken, ben senelerce inat edip bi adres almamıştım bile.Fekat hayat insanı teknolojiye teknolojiye yaklaştırıyor efendim.Artık gazeteleri bile internetten okuyorum,bloğuma bakıyorum,facebook,twitter derken sosyal paylaşımında dibine vurup en son picasada,çektiğim fotoğraflar üzerinde oynamalar yapıyorum.

3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz? 
*Buz devri serisi,en bayıldığım filmlerde başı çeker tartışmasız:) Kendimi kötü hissettiğimde açar izlerim hala.Favorim Sid,Özellikle ''Hanıım hanııım ,onlar benim çocuklarım'' repliği aklıma geldikçe gülümserim hep:)
**Karagöz ile Hacivat:Beyazıt Öztürk'le Haluk Bilginer'in başrollarini paylaştığı,moral filmlerimden.Gişede rekorlar kırmasada gayet başarılı bir filmdi.
***Eyvah eyvah;Bir egeli olarak bayıla bayıla izlediğim bir filmdi. Çünkü Ege Can'dır:)

Ve bunlara ek olarak eskilerden;Baba serisi,Leon,Rüzgar gibi geçti.. şiddetle tavsiye edilir.

 4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur? 
Iphone 4s almak istiyorum,nikon kızım olsun istiyorum,sonra alışveriş listem var hayli kalabalık ona hiç girmiyim:)

5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane.
Bu aralar joy türkün akustik şarkılarına takmış durumdayım.İşin içine birde, Sıla girince..

Ve Karmate olmazsa olmazım;


Son olaraak Sezen Aksu 'yla noktayı koyuyor ve gidiyorum..









3 yorum:

Maya dedi ki...

hehehe, çok eğlencei cevaplar :) ben de bir i Phone istiyorum 4s 3s farketmez :)))

just not found. dedi ki...

vallahi yapmaktan hoşlandığın şeylere şayet beni de dahil edersen ben de çok sevebilirim mesela =p
eyvah eyvah'ın repliklerini sık sık kullanırım hele 'zile bastım sana mı bastım' kalıbı her daim dilimdedir balışım yia =p
paraları cebe doldurup senle alışverişe çıkalım biz en iyisii süper bi ikili olabileriz ben yürekten inanıyorum =)
çpek keyiflendim, çok keyiflendim. Öperim seni çok çok :)

pınar dedi ki...

Mayacım;ıphone olsun bizim olsun yeter:)

Kurbalımm;ederim tabikide etmem mii:)
Ata Demirer'in mimiklerine bayılmıştım ben o filmde,koca film yüzümde tebessümle kaldım.
Ahh balışım ya, bide ay başı geldi şurda vallada vurabilirz kendimizi alışverişe.Hemde parmakla gösterilen ikili oluruz uu:)zatende para dediğin harcanmak için.Bende keyiflendim bak düşününce bile:)