14 Şubat 2012 Salı

çok deli mim cevaplarım

Bazen herşeyin boka sardığı olur ya hani.Sende mi Bürütüs dediğiniz...İnsanların deriin yalnız kalmak isteyişlerinin üzerine,eyvallah diyip kendinizi ötelediğiniz zamanlar işte. Tamda öyle günlerin içinde balımsı bir arkadaş geliverir hayatınıza,çok eskiden tanıyomuşsunuz hissine kapılır ne var ne yok anlatırsınız çekinmeden,anlattıkça rahatlarsınız,mutlu olursunuz.İştede o bal arkadaş(kuccukkurba) bir mim göndermiş bana.Lafı daha fazla uzatmıyor ve mimi cevaplamaya koyuluyoruum;
1-) Sence çok anlamlı bi söz?
- Hakk’ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol. Bırak hayat sana rağmen değil seninle beraber aksın. Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?

Bu yazdığım baya bi paragraf oldu ama çok yazmak istedim.Risk almaktan korktuğumda aklıma gelir .Genelde hep korktuğumu düşünürsek hiç aklımdan çıkmaz da diyebiliriz:)

2-) Makyajında olmazsa olmazın?
-Makyaj yapmaya çok üşeniyorum ben.Evet kınayın beni dışlayın tamam.:/
Hadi sabah formda uyandım diyelim makyaj yapmaya karar verdim; göz makyajı yaparım. Göz kalemi, rimel ne kadar süremesemde eyeliner üçlüsü  benim için; makarna salatası,çerkez tavuğu ,yalancı profiterol gibi ayrılmazlardandır.(rejimdeyimde örneklemelerime aldırmayınız:s)

3-) Uyguladığın güzellik tüyosu?
- Ablam sağolsun bu konuda çeşitli formülleri vardır kendisinin.Mesela;yüz için buhar maskesi(tarifi etmek lazım gelirse;ılık suyun içine nane koyup yüzünüzü suya tutuyosunuz bide kafanıza bir havlu örtüyosunuz ki nefes alamayın:p şaka şaka havlu buhar dışarı çıkmasın diye.Biraz boğucu bir işlem kabul ediyorum ama siyah nokta temizlemede çok faydalı)

4-) En sevdiğiniz çiçek?
- Pek çiçek seven bir insan değilimdir ben.Nedense samimiyetsiz buluyorum.Ama illede olucaksa papatya olabilir mesela.En azından tacı yapılıyor, ne biliyim sıkıp saça sürülüyor bakıp niyetine çok amaçlı,içilede biliyor hem. Oh mis:)

5-) En nefret ettiğin şey?
-Birinin beni görmezden duymazdan gelmesi ve dünyaları ben yarattım tavrıyla dolaşması.Bişi sorduysam cevap beklerim.Karşımdaki hiç hoşlanmadığım biride olsa, bana bişey sorduğunda cevabını alır.Yani kısacası iletişimsizliğe ve umursamazlığa tahamülüm yok.

6-) En çok sevdiğin iltifat?
-Hiç unutmam bi kaç sene önce türk sanat musikisi korosunda şarkı söylemiştim.Hemde solo:)Ordakiler; ay sesin çok güzelmiş diyip duruyolardı.Nasıl hoşuma gidiyordu Allam.Dersiniz ki yılların divasıyım,öyle bi havalar:) Neyseki sesimin o kadarda güzel olmadığını yakın zamanda farkettimde sanat hayatıma zirvedeyken nokta koydum.p
Hımm bide tabiiğ;  "Ne kadar zayıflamışsın seen! İltifatı beni benden alıyor, onuda belitmeden yapamıcam.Hayır o kadar rejim yapıyoruz.İnsan takdir bekliyor.Bizde emekçiyiz bi yerde alla alla:)

7-) Favori kitabın?
-Elif Şafak/Aşk
Aşka sınırlandırılmış bakışa inat bi kitap.Şiddetle tavsiye edilir.



8-) Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
-Heh şimdi ben kendimi kimseye benzetemiyorum da, çevremdekiler; saçlarım uzun ve siyahken Türkan Şoray diyolardı.

9-) Herkesin beğendiği ama senin sevmediğin bi ürün?
-Leoparlı kıyefetler, ürünler takılar.Yani tamam arada güzel olanlarıda var.Eyvallah ama böyle küpesinden taytına, bluzunden ayakkabısına leopardan daha leopar dolaşan kızlar kusura bakmasınlar ama göz zevkimi bozuyor..
Bide altına yapmış görüntüsü veren düşük bel erkek pantalonları.Iyy yani.

10-) Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
-Lacivert simli göz kalemi.Avonun varmış ama artık üretmiyolarmış nasıl yıkıldım anlatamam.Bakıyorum etrafta var yine simli kalemler ama onun kadar kaliteli durmuyor.Böyle lacivert bol simli göz kalemi bileniniz duyanınzı varsa öneriler kabul edilir:)

2 yorum:

just not found. dedi ki...

sen delisin! ve canımsın canım tabisiii =)
ay senin sesini yirim =)) ama görürsün bak ilk ben diicem ne güzel kilo verdin diye =p
ve en çok şu altına yapmış tarzı pantolonlara koptum tam apaçi sıtayla :D
bu arada ben de avonun yeşil olan kalemini ararken piyasadan kalktığını duymamla hüsrana ugramam bir olmuştu, bizimki doğuştan bedevilik durumları =)

pınar dedi ki...

Kurbabalımm: Sende cansın kii:)
Ama sesim kötüdür gerçekten ben bu gerçeği kabul ettim.Yüzleştim yani,evet:)Ve kilo vermesemde verdin de olur mu, bende sana dicem.Hem zaten kesin kilo vermiş oluruz büyük rejime girdik o kadar:)
Avona mektup yazıcam zatende hayat vurmuş bana bide siz vurmayın litfen diye:p Bahtsızıs kuzum bahtsız:))