26 Kasım 2010 Cuma

Dııııt dıtdıtdıt dıııt dıtdıtdıt dııııııt !!!!!!

Bu aralar telefonla konuştuğum insanlara sinir oluyorum.Tatilin bitmesi herkese mi dokundu nedir anlamadım.Arıyorum misal  bir aydır yapmadıkları ödeme için firmanın birini;telefondaki hatunda bir çirkeflik bir üste çıkma hali.Hayır yani insan biraz utanır ne biliyim özür diler.Ama yook.. Vay efendim neden hergün arıyomuşmuşum yok öderlermiş elbet, kaçmışlarmıymış,yok bilmem kim Amerika daymış, onun imzası olmadan olmazmış.Ya adamın başına bişi gelse  şirket olarak iflasa mı gidiceksiniz diyorum.Oooo ben ne dermişimde tabiki o olmadan olmazmışda(bu arada bahsi geçen adam şirket sahibi falan değil he imza yetkisi olan onca adamdan biri,)muhasebedeki arkadaşın bu derin savunma hali takdire şayan yani..

Teklif istediklerim var bide inatla dediğimi dinlemeyerek sürekli kendi konuşan tipler.Sonuçta gelen teklif yüz kez revize ettirilir.Sen melamin dersin, o laminat anlar;sen mat cam dersin o gider şeffaf yazar.

Aaa bak sigortacı arkadaşlarıda unutmamak lazım.Bir kaç yerden teklif istersin.Sonunda ucuz olana yönelirsin haliyle, ertesi gün arayıp hesap sorar öbürü.Vay efendim neden gitmişiz başka şirkete.
Birgün sağlık sigortası teklifi istedim patronum için;kız bi teklif yolladı o parayla tüm ofis sigortalanırız o kadar fazla.Hani anlamak için durumu arıyorum, işte sistem atarmış fiyatı onların farklı çarpanları varmış bana anlatsada anlamazmışım.Yani tamam çok iyi anlamamda göz var nizan var öyle bi fiyat çıkabilirmi?Sonra hepberaber anladık ki salak kız doğum tarihini yanlış girmiş 100 yaşında görünüyo kadıncağız.Yani bana ders vericeğine bi kontrol et demi teklifini.Cık ille bi sinir harbi yaşatıcaklar.Hayır neye bu havanız anlamıyorumki sende bende sabah sekiz akşam 6 çalışıyoruz.

 Yanlış insanların yanlış yerlerde olduğunu düşünüyorum ben artık.Öyle çalıştım başardım yalan.Torpille dönüyor herşey.Büyük firmalarla çalışıyoruz genelde,mesela; muhasebe departmanlarında bir çalışanları var yok böyle bi moronluk.Anlatamıyorum derdimi...Ayın başında mal göndermiş ay sonu gelmiş ben hatırlatıyorum fatura kesmesini(normal şartlarda en geç 1 hafta içinde kesip yollaması gerek he) Arkalarından itiyosun insanların çalışsınlar diye yahu varmı böyle bi dünya.

Birgün yine bir adam aradı beni falanca firmanın muhasebe müdürüymüş.Faturayı yanlış kesmişim sözde.Neyse düzelltim yolladım dediği gibi ,bir hafta sonra aradı bu fatura neden böyle kesilmiş.E diyorum siz söylediniz.Aldığım cevap ben koskoca müdürüm burda,böyle bi hata yapmam.Bende salak değilim kestiğim faturayı durup duruken iptal edip tekrar kesiyim dedim.Biz böyle baya bi, ben yapmam, ben bilirim diye yedik birbirimizi baktı olmayacak tamam  dedi..Daha sonra o firma; 3 kere yanlışlıkla bizim hesabımıza para gönderdi.Aman bendeki laf gerçi koskoca muhasebe müdürleri var hatamı yaparlar...

İnsanlar garip blogcan ne abartırsın kendini anlamam.Tamam bende mükemmel değilim elbet ;herkesin dikkatsizliği olur tahamülsüz zamanları olur anlarımda; bu sürekli karşındakini ezme eğilimi nedendir ben o kısmındayım işin.Burunlarımız bulutlara değicek az kaldı...

4 yorum:

Mavi Balon dedi ki...

Yazını okuyunca bi dejavu yaşadım sanki.

pınar dedi ki...

=))

deepblueeagle dedi ki...

heey hepsi doğru. insanlar öyle burnu havadadır. ve işlere hep torpille girerler ama saklarlar bunu. sigortacılar. bırrr:::)

yüzyüze bile anlaşamayız. hele ki telefonda :)

herkes kafayı yemiş :)

pınar dedi ki...

değil mi?bende diyorum bende mi var bi tahamülsüzlük ama ortada yani insanlar.Hergün ayrı sabır testi:)