9 Kasım 2010 Salı

Gidiyorum Şimdi Elimde Çantaaaa:)))

  Vee geri sayım başladıı:)Tam beş gün sonra, muhtemelen bir elimde anneannemin mekikleri bir elimde ayranım önümde dolmalar arkamda pideler yani tamda huzura doğru bir yolcuğa çıkmış olacağıım:))Arkadaşımın düğünü için hayalimdeki elbiseyi bulamadım belki ama bu bile içimdeki kızçelerin dans etmesine engel değil şu an:))

Farkettin demi sende blogcan feci dengesiz bir insanım ben:/  Ruh hali bu kadar hızlı değişebilen başka insanlarda varmıdır acaba çok merak ediyorum.Hayır ikizler burcu falanda değilim ki topu yıldızlara atıyim.Hatta sana yanlış isim mi bulduk diyorum bazen dengesiz kızın güncesi mi deseydik:/Neyse neyse tamam karasızlığım senin ismini değiştirmeye kadar gitmeyecek:)

Biz konumuza dönelim. Heh mekik diyodum.Şimdi o ne diyebilirsin hemen açıklıyayım;anneannem bayram sabahlarında yapar.Bir çeşit hamur kızartması.Sonra biz onu köyde, bayram namazından çıkanlara ikram ederiz.Kalanıda kahvaltıda tarafımızdan tüketilir:)

Şimdi biz biraz kalabalık bir aileyiz hele bayramlarda biraraya gelince yatıcak yer bile bulamıyoruz o kadar..Gece herkes bi yerlere dağılıyor,kahvaltıda toplanılıyor falan.Aslında dinlenmekten çok yorulmak o karagaşada tatil, ama bence bayram dediğinde öyle anlaşılıyor.

İstanbul a aşık bi insan olmama rağmen bayramlarda sevmiyorum burayı.Bütün gün evde oturup gelicek iki komşuyu beklemek çok sıkıcı.anlamsız hatta daha ziyade.Ne biliyim kapıya gelen çocuklar bile bi değişik.Şeker beğenmiyolar falan..Bak çocukluğum geldi aklıma:) köye giderdik o zamanda hep.Annem bana şeker çantası alırdı özel:)Tabi bide bayramlık.Amaaan ne kıymetliydi bayramlıklarım.Yeni kıyafetler yeni ayakkabılar.Hele ayakkabılar evde çıkarmazdım ayağımdan dışarda giyene kadar.(itiraf ediyim hala yeni br ayakkabı aldığımda giyer gezerim evde:))Neyse sonra  giyinir süslenir çıkardık şeker toplamaya.Kapı kapı tüm haneleri dolaşırdık.Eve geldiğimizde kuzenlerimle şekerlerimiz karşılaştrrdık hangimizinki daha çok hangimizde daha çok çikolata var.Hatta bazen takasa dökerdik işi
ayyyy o benim en sevdiğimdenmiş ama yeeaaa:(
Tamam o zaman hadi değiştirelimmmm..
Ama iki tane isterim ben karşılığında hea!!                     şeklinde diyaloglarla ederdik akşamı.

Güzeldi ya bak şimdi hatrladımda mutlu oldum.Eskisi gibi kalmadı tabi bazı şeyler ama hala kocaman bi ailem var,hala anneannem mekiklerini yapıyo bayram sabahlarında,hala kahvaltı sofralarımız kocaman oluyor, her kafadan bi ses çıkıyor,anneannnem yemekte konuşulmaz diye bizi azarlıyor .Ama sonra kendiside dayanamayıp konuşmaya başlıyo:),Bayramlaşmaya geliyo bide nineler,anlamadığımızı söylesekte bize gürcüce sorular soruyolar...Seviyorum ben  yaşlıları bide çocukları,onların dünyaları huzur veriyo bana..

Vee tatili seviyorum sanırım.Başbakanımızda darılacak ama yan gelip yatmak gibisi yok valla:) aksi iddea bile edilemez kanımca:D

Hiç yorum yok: