14 Kasım 2010 Pazar

Yalancı Şovalye....

Yarın yola çıkıyorum.Dört gözle beklediğim tatilime start vermeme bişi kalmadı.Ama nedense bir sıkıntı var içimde.Neden bilmiyorum belkide onun yüzünden ya da değil...Emin değilm işte..Hissizleştiğim günlere geri döndüm.Yine boşvermiş görünüp etrafa gülücükler saçıyorum.

İyiyim benn hem Mr X var kiii ...
 Bi de Mr Y; bana böyle böyle yaptı dün...
Sonra Mr Z var.. O da benim ne kadar değerli olduğumu söylemişti.Duymak istediğim ne varsa malum şahıstan, hepsini hatta fazlasını söylemişti...

Ama olmuyor işte! Hiçbiri onun canım demesi kadar bile etki yaratmıyor bende..Haketmiyosun ya sen bunları gel de bana anlat işte...Kendi yaramı sarmanın telaşındayım şu an..Tam iyileşicem yine geliceksin biliyorum.Hiçbişey olmamış gibi neden seni aramadığımı sorgulayacaksın.Sonra ben yine kaçıp giden herşeyi mahfeden olucam.

İkna olucam belkide yine kendime kızıcam ve nasıl  bu kadar duyarsız olabildiğime...Sonuç olarak aynı şeyler olucak..Hatalar yapılacak, nihayetinde tüm ihala saf bana kalıcak..

Beni tanımıyosun diyosun ya adım gibi ezbere biliyorum oysa seni.Bencilliğinle yakıcaksın yine canımı.Ve en fenası görmeyeceksin bunu... Bana yaptığını ..Ben abartıyor ya da saçmalıyor olucam.Aslında herşey yolundayken benim paranoyalarım içine ediyor olucak ilişkinin..

Sana tekrar inanma gafletinde bulunduğum için kocaman bi aptalım ben.Benim yanlışımdı, biliyodum böyle olucağını evet.. Ama bu kadarını yapmamalıydım kendime..İşin en boktan tarafı ne biliyomusun hala özlüyorum seni belki görsem şimdi karşımda atlarım boynuna...Bak olana bir kaç cümle öncemde sövebilirken sana şimdi özlemimi anlatabiliyorum.İşte böyle kattın beni birbirime..

Dün seninle son buluştuğumuz yerden geçtim birde.Trafikte tam o noktada sıkıştı kaldı.Derlerdi de inanmazdım.Saçma gelirdi birini özlemek..Çıktıysa hayatından çıkmıştır.. Birdaha düşünmemelisin onu, hatta silmelisin tamamen, gittiğin yerler onu hatrlatmamalı sana bla bla..Ama hatırlattı işte!! sendi sanki heryer..Neden geldin ki sanki tekrar! Dejavularla dolu hayatım; en çok senden sebep..

Hani derler ya herşeyde bi hayır vardır.Belkide sınavımdın sen benim diyorum.Kendimi teselli etmek için biraz..Daha az güveniyorum mesala insanlara senden sonra...Hayati meselelerden bile şüphe edebiliyorum..Sonra biliyorum ki artık; insan sevdiğinden mesaj gelicek mi diye beklemez..Yani en azından karşındaki de seviyorsa seni beklemez ..O mesaj sen beklemeden gelir zaten.Duymak istediklerin olmaz sonra, ağzından çıkan tüm sözcüklerdir zaten beklediklerin...Ve geleceğe dair hayal kurulmaz, her  "Ben senin şovalyenim " diyenle...Önce adamlığına dair hayal kurulur...Bu da benim ütopyamdan öte gitmez zaten...

Hiç yorum yok: